Monday, April 27, 2009

i'm back!!!

ni la wajah keboringan haku tahap gaban~~



mmm...pic ms ak g putrajaya,melawat kazen haku,,so aku ni daa jd MAKCIK..huhuu..xpasal2 je..sowie kpd viewer2 yg menanti pa aku mo publish..almaklumla..24 jm bz tah pape jew..ahhaha...



mmmm..ni ngah mkn cookisz favret adik haku..tah pe name dia..kat pkns..ehehehhe..aku kalo g pkns ni ske g tmpt ABGS tu je..kikiki..xtau pesal..nk kata sedap,sedap agy mak aku masak..mayb sbp aku prefer privaC kot kalo mkn kat c2..hohooho....


yeay!! another dua jak lg nk habis..mmmm..stat dr BEL lg aku rs goyang..yala CRITICAL THINKING..suh km pkir yg extraverganza ni mo jawab..huhu..tibai jew la....ndak tao brapa star dpt ni..CTU lak howkei..nasep sa baca berabis ni pasyer.menjilat ni..hohohoho...mcm ada harapan mo bersinar..kikiki


smlm ECO a.k.a BIO510..huhuhuu..pa yg lect bg hint2 thu ada la jua masuk..yg ak kesangapan ni markah over all 125..gilak ka hapa??sort owh....I'LL DO MY BEST GOd DO DA REST...mao kasi strive bha ni sbp 4jm kdt...gigil owh...


ceng!!! tepat 5.15 ptg tadi berakhirnya kisah STATISTIk...seblum ni rasa gemuruh+gugup jak..tdo xbasah,mandi xkenyang,mkn xlena..mcm org kena talak 3 je...alhamdulillah SYUKUR-aku dpt menjwb dgn tenang dn waras...cuma masa xcukup je..so ada la dlm 10marks free2 bye gitu..mmm..pasrah...


pas exam je,amek MINI COOPER malaysia aku trus terbang p sksyn2 mkn piza. DIsponsored oleh NAZ~~thanx naz...smoga rezky dimurahkan lg hendaknya..


kat pizza td..aku spt biasa berebutkan MAMAT ENSEM ni kat citu ngn azar...dia keje di situ..hohoho...biasala main2 mata,senyum nakal..hohooh..smpi mamat ni perasan n myb tekanan jiwa mgkn td..ehehhe..TERpakshala sa hari2 mkn di situ!ahahhaha


so tinggal 2 je paper.OSHA.da killer worst paper yg suffocate all ur life...xsusah tp susah nk difahamkan..alaklumla blaja term2 org keje ni...huhhh..gilak lagi!


last but not least CHM421..sgt ditunggu2..hoohoho....yakin jak ni....bersdia bolos soalan!hhoohoh
rascal point : mmmm...speechles coz penat sgt..exhausted....













No comments:

Post a Comment