Monday, March 2, 2009

buck up gurl!

Diskriminasi menjatuhkan aku Reputasi kini menjadi bisu dan aku , ku layu disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru itulah impian aku Dan bila kau menghilang Musnah la, musnah impian tuk menggapai bintang terangi hidup ku Ku mahu kau tahu engkaulah, destinasiku dalam ingatanku .. oh oh oh…
Kerana diri ini tak daya lagi menempuh hidup yang ku temui dan aku , ku tunggu .. oh oh oh disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru itulah impian aku



public enemy ~~~pengubat spirit haku skang...


Kita dewasa di sini Kita belajar berdiri Atas dua kaki sendiri
Tapi kini kau ingin bulan Aku pula impikan bintang Mampukah sanggupkah tempat ini Bersama kita tinggalkan
Dari sini ke bintang-bintang Perjalanannya sungguh panjang Biar berat kaki melangkah pergi Genggamlah tanganku ini
Pastikan terasa rindu Ada rakan yang dahulu Menghidupkan kau dan aku
Ku simpankan semua kenangan Mereka yang paling ku sayang Mampukah mungkinkah kita kembali Bersama kegemilangan
Ayah dan ibu berilah restumu Carilah namaku

rascalrulesz~~tringt time tabika,primary skool,secondary,jmc n uitm
sabah.....greatz experience

No comments:

Post a Comment